In welk Vlaanderen willen we leven? Dat is dé vraag waar het op 26 mei om draait.

Voor ons is die keuze zonneklaar. Wij kiezen voor een hoopvol, positief verhaal. Een verhaal dat de levenskwaliteit van élke Vlaming verbetert. Een verhaal van kansen, van ambitie en oplossingen! Dat is ons handelsmerk. Dat is waar CD&V voor staat. Wij kiezen niet tegen mensen, wij kiezen vóór mensen.

Het is hoog tijd om alle positieve krachten te verbinden en een redelijke stem te geven aan al die Vlamingen die vooruit willen. Vlamingen die in een hoopvolle toekomst geloven voor de volgende generaties, onze kinderen, onze kleinkinderen.

Van die mensen wil onze ervaren ploeg, met Hilde Crevits als boegbeeld, de stem zijn.

De stem van iedereen die De Weg Vooruit kiest. Samen zetten zij zich in voor de levenskwaliteit van élke Vlaming. Want voor CD&V telt iedereen mee.

Hilde Crevits

Ik wil de stem zijn van iedereen die De Weg Vooruit kiest. Samen met hen wil ik me 100% inzetten voor de levenskwaliteit van élke Vlaming. Want voor CD&V telt iedereen mee.

Wouter Beke

Dit is een kans om opnieuw geschiedenis te schrijven. Want met Hilde Crevits heeft de Vlaming de kans om de eerste vrouwelijke minister-president van Vlaanderen te kiezen!